Pazar, Temmuz 21

biri sobaya portakal kabuğu mu koymuş?

söper hediyem nar mumluğumdan sonra nicedir aklımda olan portakal kabuğumdan mumluğu yapmaya cesaret edebildim bigün...
portakalları üstten kesip, kaşıkla yemek suretiyle boşalttım içini. tornavidayla deliklerini de açtıktan sona daha çabuk kurusun diye hemen koydum mumlarımı içine. mumlar yandıkça yaş kabuklardan çıkan kokuyla ben bi gençleştim, güzelleştim, ımmmmmhhhh!
diptekinin romantik halleri: soba üstüne portakal-mandalinalı bi çocuk olabildiğim ve bu kokuyla hop çocukuğuma dönebildiğim için ne şanslıyım yahu!
dipte hayalli not: bi mekanım olsa, bi kafem bi pansiyonum mesela, fırsat buldukça yaparım bunlardan. hem güzel, hem kokulu, hem de zamanda yolculuk yaptırabiliyo!
dipte süreli not: efenim kabuklar kurdukça küçülüyo. bi süre sonra o kadar küçülebiliyo ki, dışarı ışık vermesi zorlaşabilyor. o durumda eskiyi kullanmakta inat etmeyip yeni meyvelere yönelmekte fayda var, arz ederim.
dipte yönlendirme: daha basit bi kullan at modeli için: Reciclagem , Jardinagem e Decoração.

2 yorum:

  1. Gamzeciğim sizi niye takibe aldım biliyor musunuz başka bloglarda yayınlananları değil sadece kendi yaptıklarınızı yayınlıyorsunuz. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş bu fikri bende deneyeceğim. bu arada kızım tatile gelmişti taşlarla kapladığınız objelere bayıldı

    YanıtlaSil
  2. Ahsen hanım, çok teşekkür ederim. yorumunuza çok memnun oldum. Kızınıza da selamlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...