Çarşamba, Eylül 1

taş obceler çoğalıyorrrrr

Sanırım yeni bir bağımlılık edindim! Sürekli yeni birşeyleri kaplama isteği duyuyorum. Hadi kendimi geçtim, annemi ve ablamı da aynı duruma soktum. Kafa kafaya verip "peki şimdi neyi kaplayabiliriz?", "bu masanın üzerine daha büyük bişey lazım" " kırık fanusu kaplayıp şuraya koyarız" "daha çok taş toplamalı" "şuraya daha büyük küllükler lazım" diyerek hayaller kuruyoruz!

Bunlar 3 ayrı boy kavanozdan vazolarımız:


Malum taşlar akçapakçadan toplandığı için bu bağımlılığın yapım adresi de akçapakça! Ve sadece bazı haftasonları orada olduğum için azar azar tamamlanıyorlar.

Bunlar kaplama işinden arada fırsat bulup derz dolgusuyla doldurabildiklerim:


Eğer ev içinde değil de dış mekanda kullanılacak olsalardı aralıkları doldurmamayı, sadece cilalamayı düşünebilirdim ve tabii ki çok daha büyük yüzeyi olan eşyaları kaplamayı! :) Doldurulduklarında çakıl yığını etkisi azalıp daha etkili bir görünüme kavuşuyorlar. Ah bir de cilalanabilseler!


Bunlar da 1 milyonculadan aldığımız renkleri birbirini tam olark tutmadığı için içimize sinerek kullanamadığımız çerçevelerimiz! :) Artık bir takım oldular :


Son olarak(şimdilik) da şekerliğimiz, küçük boy küllüklerimiz ve de yayvan tabağımız :



Yapılacak bir kaç ana obje daha kaldı onları da bitirip hepsinin cilalandığını görmek için sabırsızlanıyorum!

4 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel çalışmalar..bütün objeler harika duruyor.Bende deneyeceğim.:))
    Söylemeden geçemiyecegim..Başlık kısmındaki İstanbul resmine hayran oldum.
    Neşeli bir akşam dilerim. Benim sayfamada ziyaretinizi beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, gerçekten zevkli bir çalışma denemenizi ben de tavsiye ederim
    Fotoğraf galata kulesinden. İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  3. Gamzecim bunlar harika görünüyor,aköapakçadan taş toplamak için sabırsızlanıyorum:)beni de bulaştırırsan sevinirim Derz dolguları benden;)
    Şule

    YanıtlaSil
  4. tamamdır şulecim :D taşlarımızı toplayıp silikon tabancalarımızı çekelim, taş yapıştıralım! :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...